Kryteria wyboru biura rachunkowego.

Na początek 6, wydaje się, oczywistych:

1. Może dlatego, że mamy świadectwa kwalifikacyjne Ministerstwa Finansów ?

Nie, nie o to chodzi. Biura rachunkowe, obsługujące pełną rachunkowość, najczęściej dysponują takimi licencjami.

2. Może dlatego, że jako doradca podatkowy jesteśmy wpisani na ministerialną listę ?

Też nie to. Około 10% biur rachunkowych oferuje doradztwo podatkowe i ma w swoich szeregach doradców podatkowych.

3.  Może to, że dysponujemy referencjami od zadowolonych Klientów ?

Nie o to chodzi. Nie wyobrażam sobie biura rachunkowego, które nie może przedstawić takich referencji. Bo albo dopiero zaczyna, albo nie prezentuje właściwego poziomu.

4. Może mamy wyjątkowo niskie ceny ?

Nie zaniżamy cen. Jesteśmy przekonani, że wysoki poziom usług musi kosztować.

5. Może mamy wyjątkowo atrakcyjną lokalizację biura ?

Nie ma to żadnego znaczenia. Nie fatygujemy Klientów do biura. Mamy Klientów z terenu całej aglomeracji warszawskiej. Sami odbieramy dokumenty, lub przyjmujemy skany mailem, a nawet całą usługę możemy wykonać w Twoim biurze.

6. Może chodzi o ochronę OC dla Klientów ?

To nie to. Większość szanujących się biur rachunkowych ma wykupione polisy OC.

Co zatem możemy dać Ci więcej, na tle innych biur ?

Rzecz bezcenną – święty spokój. 

biuro rachunkowe warszawa-piaseczno berater

Zapytaj czy którekolwiek z biur, z którymi podjąłeś rozmowy, jest w stanie pochwalić się Klientami, których obsługuje od 15 czy nawet 20 lat.

Tak, tak. My mamy takich. Czy przy tak dużej konkurencji na rynku, byłoby to możliwe, gdybyśmy nie oferowali wyjątkowego poziomu usług ?

To nie są czcze przechwałki. Przed podpisaniem umowy, za zgodą tych Klientów, przekażemy Ci kontakt do nich, abyś mógł potwierdzić nasze słowa.

To jest właśnie to co nas wyróżnia: My zajmiemy się księgowością i podatkami, a Ty, ze spokojną głową, prowadzeniem firmy.

Jeśli powyższe gwarancje nie są wystarczające, wypróbuj nas bez kosztów i ryzyka. Każdy nowy Klient otrzymuje pełen pakiet usług za 1 zł w pierwszym miesiącu współpracy.